Postnord og Posten
Skrevet av: JonP
Vi tilbyr nå kunden selv å velge frakt med postnord eller posten. Avhengig av leveringssted og pakkens fysiske størrelse vil du i kassen få opp flere fraktalternativer fra de to transportørene.
Posten er den tradisjonelle transportøren/leverandøren som de fleste av oss kjenner til (Posten/Bring). Postnord, tidligere Tollpost, benytter vi som alternativt tilbud for distribusjon/utlevering av pakker.
De nye fraktmulighetene for dere som kunde kommer som en del av en rekke oppgraderinger vi har gjort i våre systemer. Desverre er ikke alt klart enda, men vi fokuserer på det viktigste først, og det er at det for deg ikke skal bli noen forsinkelser på din forsendelse. Ulempene du som kunde for øyeblikket kan oppleve, og som vi jobber med fortløpende er feil informasjon ang. pakkesporing.
Problem/løsning:
For øyeblikket sendes alle våre sporingslinker deg til postens sporingssider, uansett valg av transportør. Har du valg postnord benytter du sporingsnummeret du fikk på mail i postnords sporingsside www.postnord.no. I løpet av kort tid vil det komme automatikk i dette på våre websider.